Hírlevél Marketing stratégia, hírlevél kampányok tervezése
Hírlevél marketing, amit annyit temettünk már, de Főnixként éled újra és újra. Mert egy jó hírlevél marketing stratégia alkalmazásával biztosan tudja tartani ügyfeleivel a kapcsolatot. Fontos tudni, a hírlevél első sorban nem egy reklámeszköz, hanem egy marketing eszköz. Nem az új potenciális megrendelők megszólítására alkalmas elsősorban, hanem a már valamilyen kapcsolattal rendelkező érdeklődők edukálására, az érdeklődésük fenntartására, vásárlási szándékuk megnövelésére szolgál.
Bizalomépítés a kulcsszó!
Meg és be tudjuk mutatni vállalkozásunkat, termékeinket, szolgáltatásainkat. Jelen leszünk. Ez a cél!
A hírlevél marketing stratégia kidolgozása éppen ezért nagyon fontos. patikamérlegen kell kimérni, hogy egy adott időszakban hányszor és milyen információkkal keressük meg a címlistánkban szereplőket. Mit adunk neki és miért. Ha úgy érzik céltalanul kapták hírlevelünket, gyorsan fognak leiratkozni listánkról.
A hírlevél marketing stratégia szolgáltatásunk az alábbiakat biztosítja, annak érdekében, hogy hatékonyan legyen képes eljutni megrendelőihez.
Hírlevél stratégiák készítése
Hírlevél kampányok készítése
Hírlevél kampányok futtatása, optimalizálása
Hírlevél kampány statisztikák készítése

A hírlevél marketing szolgáltatás több részből áll
A megrendelést követően auditáljuk az eddigi hírlevél marketing tevékenységét és ha szükséges a már meglévő tartalmak hibáinak a javítására kedvezményes ajánlatot teszünk.
Ezek után online konzultáció keretében rögzítjük, hogy a hírlevél marketinggel milyen célokat szeretne elérni, milyen termékeket, szolgáltatást szeretne népszerűsíteni, vagy vállalkozását bemutatni.
Ezt követően átfogó hírlevél marketing stratégiát készítünk vállalkozásának egy negyedéves időszakra. A stratégiában rögzítjük, hogy milyen hírlevél marketing eszközökkel, mit szeretnénk elérni.
A következő lépcső a hírlevél kampányok megtervezése. Fontos soha nem csak egy hírlevelet küldjünk ki, hanem kampányokban gondolkodjunk. Minden hírlevélhez legalább egy után követő hírlevél is kapcsolódjon. A kampányokban ezt rögzítjük, minden hírlevélhez célt határozunk meg.
A kampányokat követően elkészítjük a hírlevél sorozatokat – ezt külön szolgáltatáskét tudjuk csak vállalni! – majd pedig elindítjuk a kampányokat. Folyamatosan figyeljük a hatékonyságot, amennyiben szükséges a kampányt és akár a kampány stratégiát is optimalizáljuk.
A kampányok végeztével átfogó statisztikát adunk át megrendelőinknek.
A megvalósításban a KOMP specializálódott munkatársai is részt vesznek, akik a szakterületükön már elismerést szereztek.
A hírlevél marketing szolgáltatás időtartama
A hírlevél marketing használata kampányonként a leghatékonyabb. Jelen szolgáltatásunk egy komplex átfogó kampány megtervezését és lebonyolítását foglalja magába. Ez nincs időhöz kötve, hiszen stratégiai megfontolásokból ez lehet pár nap de pár hét is. A szolgáltatás addig tart, míg az adott kampányt le nem zárul, az eredményekről nem tájékoztatjuk a megrendelőt.
A szolgáltatás ára
A hírlevél marketing szolgáltatás kedvezményes ára 20 220 Ft + Áfa, mely egyszeri díj. A szolgáltatást egy vállalkozás csak egyszer veheti igénybe kedvezményesen. Amennyiben úgy dönt, hogy a kedvezményes kampány tervezés és kivitelezés eredményes volt az Ön számára, a hírlevél marketing szolgáltatás ár: 48 000 Ft + Áfa, ami egyszeri díj, egy kampány megtervezésére vonatkozik.
Bónusz ajánlat
Ha a 20 szolgáltatásból legalább hármat megrendel tőlünk a szolgáltatások együttes árából 20% kedvezményt adunk! De ha nagyban mer gondolkodni és több mint öt szolgáltatást igénybe vesz a kedvezményünk már 22%.
Amennyiben bármely szolgáltatást megrendel tőlünk 2022 második negyedévében egy hónap időtartamra ingyenes reklám felületet biztosítunk az akkor induló online marketing és gazdasági magazinunk felületein.