Instagram klikkmarketing
Legyenek hatékonyabbak Instagram hirdetései!
Célközönségünk pozitív befolyásolásának remek eszköze a közösségi média. A képek és rövid videók megosztására épülő Instagram ma már nem csak a fiatalok kedvelt csatornája, így ott megjelenni, hirdetésekkel érdeklődést terelni vállalkozásunk termékeihez, szolgáltatásaihoz, sok szempontból kifizetődő lehet. Ehhez viszont az Instagramon egyedi tartalmakra, jól átgondolt stratégiára és jól eltalált kreatív hirdetésekre van szükség. Ezek sem elsősorban direkt módon fogják az eladást ösztönözni, sokkal inkább a márkánk népszerűsítése és az érdeklődés generálása lehet cél. Az Instagram klikkmarketing befektetés. Mi most ennek a befektetésnek a kockázatát vállaljuk át, ezért kínálja ezt a KOMP 2 hónapra havonta mindössze
20.220 forintért!

Nem biztos!
Ugyan az Instagram ma is trendi csatornának számít, és sok esetben „kötelező” megjelenni, a marketingstratégia egésze szempontjából érdemes megvizsgálni, hogyan érdemes jelen lenni és hirdetni. Célzott hirdetési kampányokkal számos esetben lehet jó eredményeket elérni, de fontos tudnunk, hogy ezek inkább szolgálják a márkaépítést és a közösségépítést, mint sem a direkt értékesítést. Az Instagram hirdetések akkor lehetnek hatékonyabb eszközök, ha olyan, populáris és erős vizuális tartalmakat tudunk kínálni, ami szélesebb közönség körében lehet népszerű. Ezért fontos ezen a csatornán ajánlatainkat, üzeneteinket, a közönség célzását és szegmentálását újragondolni, az érdeklődés online terelésének útját tudatosabban kialakítani.
Fontos!
Mielőtt bármelyik ügyfelünk esetében az Instagram hirdetési stratégia és kampányok megújítására vállalkozunk, mindig tisztázzuk, az adott cég esetében egyáltalán mennyire lehet hatékony marketingcsatorna ez a közösségi oldal. Ha egyértelműen igen a válasz, csak akkor érdemes befektetni az Instagram klikkmarketingbe. Ugyanis sok termék vagy szolgáltatás esetében más hirdetési csatornákra jobban érdemes fókuszálni, mert azok jobb eredményeket hozhatnak, különösen a B2B piacokon. Ilyenkor az Instagram hirdetési tevékenység inkább csak egyfajta kiegészítő, márkaépítő szerepet kap, kevésbé várható el a kampányoktól az értékesítés hatékony megtámogatása.
Mit nyújt az Instagram klikkmarketing?
- Új hirdetési koncepció kidolgozása, amely kiterjed az ajánlatok megfogalmazására, az üzenetekre, a célcsoportok kialakítására és az időbeli ütemezésre.
- Hirdetési kampányok megtervezése az Instagramon, azok paraméterezése, célzása és optimalizálása.
- Hirdetések elkészítése, egyszerűbb képi tartalmának összeállítása, szövegezése, grafikai munkái.
- Hirdetések kezelése az Instagramon, rendszeres riportokat készítve az adatok alapján, szükség esetén alakítva a hirdetési koncepción.
Mi kell az Instagram klikkmarketing indításához?
Ahhoz, hogy hatékonyan dolgozhassunk, Önnek információkat kell megadnia vállalkozásáról, a projektjéről. Tudnunk kell, mik a céljai, hirdetési célkitűzései, melyek cége piacának főbb jellemzői, kik a főbb vásárlói célcsoportok, milyen online hirdetési tevékenységet végzett a cége és milyen tapasztalatokat szerzett. Eredményes munkánkhoz szükség van arra, hogy teljes jogkörű hozzáférést adjon Instagram oldalához, hirdetési fiókjához, valamint a vállalkozása honlapjához kapcsolt Analitycs fiókhoz minimum olvasási szinten. Munkánk szoros kapcsolatot kíván a vállalkozása honlapját kezelő weboldal-készítővel is.
Megrendelése után rövid információkérő kérdéssort küldünk Önnek, hogy az alapján gyorselemzést végezhessünk, majd egy online konzultáció keretében közösen egyeztetünk az Instagram klikkmarketing céljairól és az elvárható eredményekről, amelyeket rögzítünk. Ezután állítjuk össze az új hirdetési koncepciót és terveket. Ezután következhet az új hirdetési kampányok megtervezése, a hirdetések összeállítása, majd – az Ön jóváhagyása után – azok aktiválása.
Ha elindul a közös munka, legalább kétheti szinten tartunk Instagram klikkmarketing auditot az eredmények vagy a részeredmények elemzéséhez. Szolgáltatásunkat kedvezményes áron 2 hónapig veheti igénybe. Ezután – ha Ön továbbra is velünk kíván együttműködni – az alap havidíj emelkedik, 30.000 Ft+Áfa/hó lesz. Ebben havi 2-4 Instagram hirdetés menedzselése és tartalomgyártása tartozik bele. Ezt a szolgáltatást minimum három plusz három hónapos szerződés megkötésével tudja igénybe venni. A szolgáltatás nem tartalmazza az Instagram, mint hirdetési szolgáltatónak fizetendő hirdetési költségeket.
Miért a KOMP?
Olyan szabadúszó marketingszakemberek álltak össze a KOMP égisze alatt, akik megtanultak profitot termelni és jövőt építeni a cégeknek. És hisznek az eredményességben. Mi abban hiszünk: akkor lesz pénzünk, ha az ügyfeleink szekere jól megy. Ezt az eredményességet megalapozni befektetés. Mi most ennek a befektetésnek a kockázatát vállaljuk át az első jelentkezők esetében!
Instagram klikkmarketing szolgáltatásunk havidíja 2 hónapra EZÉRT csak
20.220 forint+Áfa!
Ezt a szolgáltatást ennyiért nem érheti el máshol!
A szolgáltatás időtartama
A webmarketing audit maximum 14 munkanapot vesz igénybe. A megrendelés véglegesítésekor tudjuk meghatározni az audit kezdő időpontját
A webmarketing audit ára 20 220 Ft + ÁFA mely egy egyszeri díj, amit két részletben kell megfizetnie. Az első 50%-os részletet a megrendelést követően szerződéskötéskor számla ellenében, míg a második részletet a teljes dokumentáció átadása után, szintén számla ellenében.
Mit érdemes még?
Hogy minél hatékonyabb eszköze lehessen vállalkozásának az Instagram klikkmarketing, érdemes cége online hirdetéseit rendszerben kezelni, vagyis több csatornán párhuzamosan hirdetni. Így jobban kihasználható a marketingmix felhajtóereje, ráadásul a piacról, a vásárlókról több adatot gyűjthetünk, ezáltal pedig költséghatékonyabb hirdetési kampányokat tervezhetünk és valósíthatunk meg. Ismerje meg további hirdetéskezelési szolgáltatásainkat!
Bónusz ajánlat
Ha a 20 szolgáltatásból legalább hármat megrendel tőlünk a szolgáltatások együttes árából 20% kedvezményt adunk! De ha nagyban mer gondolkodni és több mint öt szolgáltatást igénybe vesz a kedvezményünk már 22%.