Sales és értékesítési audit és tanácsadás
Hogy ne gördítsünk akadályokat a vásárló útjába…
Üzleti sikerünk alapja az elégedett vásárló. Úgy kaphatjuk meg őt, ha azt, úgy és akkor kínáljuk neki, amit és ahogyan szeretne. Hogy rendben legyen a vásárlás folyamata a való életben és az online térben is, döntő fontosságú. Mégis, kevesen fektetnek abba energiát, hogy alaposan átvilágítsák, elemezzék ezt a folyamatot, megértsék a vevők szokásait, pszichés működését, és értékesítési stratégiájukat, eszközrendszerüket ehhez igazítsák. Egy ilyen értékelés mindig könnyen megmutatja a kihasználatlan lehetőségeket, vagy épp azt, mivel nehezítjük meg akaratlanul is a vásárlóink dolgát. A Sales és értékesítési audit és tanácsadás befektetés. Mi most ennek a befektetésnek a kockázatát vállaljuk át, ezért kínálja ezt a KOMP mindössze
20.220 forintért!

Mindig az okokat kell elemezni.
Mert hiába akár a jó marketing, a hirdetésekre elköltött sok pénz, ha az értékesítés folyamatában nincs minden rendben. A marketing dolga csak a vágykeltés, de az értékesítés eszközrendszere az, ami az érdeklődőből vásárlót csinál és meg is tartja őt.
Sok vállalkozás rengeteg figyelmet fordít új vásárlók megtalálására, miközben nem gondozza jól a már meglévő vásárlóit, nem azonosítja a legértékesebb vevőket. Egy átfogó felülvizsgálat abban segít, hogy a sales eszközrendszere is a helyére kerüljön, és ezzel hatékonyabbá váljon a marketing és a hirdetések is költséghatékonyabban működjenek.
Mire terjed ki a Sales és értékesítési audit és tanácsadás?
- A vásárlási folyamat felmérése és értékelése vásárlói és eladásösztönző szempontokból.
- A meglévő értékesítési csatornák és módszerek elemzése, javaslattétel új megoldások bevezetésére.
- Ajánlatok felülvizsgálata, javaslattétel új ajánlatokra, árazásra, értékesítési csomagokra.
- Magának a kínált termékeknek, a szolgáltatásoknak az értékesítés fókuszú elemzése.
Add meg itt a címsor szövegét
Ahhoz, hogy hatékonyan dolgozhassunk, Önnek információkat kell megadnia vállalkozásáról, a projektjéről. Tudnunk kell, mik a céljai, melyek az értékesítés célkitűzései, melyek cége piacának főbb jellemzői, kik a főbb vásárlói célcsoportok, milyen értékesítési tevékenységet végez, milyen offline és online csatornákon keresztül zajlik az értékesítés. Magukról a termékekről és szolgáltatásokról, valamint a konkurenciájának gondolt vállalkozásokról is érdemes megosztania információkat. Szükségünk lesz ezzel együtt minden olyan tapasztalatra, ismeretre, amit a vásárlóiról, szokásaikról eddig megszerzett.
Megrendelése után rövid információkérő kérdéssort küldünk Önnek, hogy az alapján gyorselemzést végezhessünk, majd egy egyórás online konzultáció keretében közösen egyeztetünk a jövőbeli elképzeléseiről és a még nyitott stratégiai kérdésekről. Ezt követően elektronikus úton írásban egy összegző anyagot juttatunk el Önnek, amit egy újabb online konzultáció keretében személyesen is megvitatunk. Ezek után a kiértékelést a konzultáció alapján bővítjük, és küldjük meg Önnek átfogó összegzésünket.
Miért a KOMP?
Olyan szabadúszó marketingszakemberek álltak össze a KOMP égisze alatt, akik megtanultak profitot termelni és jövőt építeni a cégeknek. És hisznek az eredményességben. Mi abban hiszünk: akkor lesz pénzünk, ha az ügyfeleink szekere jól megy. Ezt az eredményességet megalapozni befektetés. Mi most ennek a befektetésnek a kockázatát vállaljuk át az első jelentkezők esetében!
Sales és értékesítési audit és tanácsadásunk díja EZÉRT csak
20.220 forint+Áfa!
Ezt a szolgáltatást ennyiért nem érheti el máshol!
Hogyan tovább?
Auditunk eredményeit számos formában felhasználhatja. Az alapján újratervezheti online és offline értékesítési tevékenységét, megosztva az összegzést saját vagy megbízott szakembereivel, hogy a feltárt hiányosságokat javítsák, vagy használják ki tudatosabban az azonosított lehetőségeket. Természetesen arra is lehetősége van, hogy a tervek megvalósításában a KOMP szakembereivel működjön együtt!
Ha Ön úgy dönt, hogy az online marketingjében teljeskörű és mélyebb auditra van szükség, javasoljuk, hogy vegye igénybe a Webmarketing és a Klikkmarketing auditot is. Ezeknek a felülvizsgálatoknak a célja, hogy feltárja azokat az esetleges rejtett hibákat, amik az online hirdetések eredményességét befolyásolhatják.
Az értékelés rendbe tételében nagyon fontos tényező annak a környezetnek a mélyebb vizsgálata is, ahová az érdeklődőket tereljük. Ez elsősorban az online eszközrendszerre vonatkozik, így cége webes megjelenését, hirdetési tevékenységét is érdemes áttekinteni. Ezért javasoljuk, vegye igénybe az online értékesítést hatékonyan támogató területek audit szolgáltatásait is.
Ezért fontos lehet azon környezet átfogó vizsgálata is. Sales, értékesítési audit szolgáltatásunk keretében ezeket csak érintőlegesen vizsgáljuk. Amennyiben ezeket behatóbban szeretné megvizsgáltatni, szükség lehet az alábbi szolgáltatásainkra:
Honlap audit és webfejlesztési tanácsadás
Bónusz ajánlat
Ha a 20 szolgáltatásból legalább hármat megrendel tőlünk a szolgáltatások együttes árából 20% kedvezményt adunk! De ha nagyban mer gondolkodni és több mint öt szolgáltatást igénybe vesz a kedvezményünk már 22%.