Tartalomírás, szövegírás
A tartalomírás, szövegírás lényege elsősorban az üzenet közvetítése a célközönségünk felé, ám ma már nem elég ha ezt kávészünetben rábízzuk a titkárnőre, vagy megkérünk valakit aki “jó volt magyarból”, hogy legyen olyan jó, írjon vállalkozásunkról pár sort a honlapunkra. A szövegírás ugyan nem misztifikáció, de mára már szakértelmet és szakembert igénylő feladat. Számos szempontot veszünk figyelembe a tartalomírás közben, és azokból csak az egyik a mondanivaló. A szövegíró és a megfelelő webszöveg ráadásul a “vevőszerzői harc” tűzvonalában áll. Nagy részben rajta múlik, hogy veboldalunkon meddig tartózkodik a felhasználó és a tartalom képes e arra, hogy nem csak ott tartsa hanem látogatóból érdeklődőt a későbbiekben vevőt kovácsoljon.
Készíttessen minőségi webszöveget!
Ma már egy jól megírt webszöveg esetén figyelnünk kell a megfelelő kulcsszavazásra, a címsorokra, a tartalom tördelésére, de még olyan apróságra is, hogy a célközönségünk milyen nyelvi környezetből érkezik, vagy vélhetően mekkora szókinccsel rendelkezik. Ugyanis hiába írunk egy olyan célközönségnek irodalmi minőségű tartalmat, akiknek a mindennapi életében az irodalom már régen nem játszik szerepet. Ahogy fordítva is igaz, ha a célközönségünk feltételezetten igényes a nyelvhasználatra, számára fontos lesz a hosszú és olvasmányos tartalom, míg az egyszerű tőmondatos szöveg inkább taszítja, mintsem vásárlásra, vagy kapcsolatfelvételre ösztönzi.
Ezért inkább tartalomírás és nem szövegírás a cél, amikor a honlapunk oldalaira szöveges tartalmi elemeket készítünk.
A tartalomírás egyre nagyobb hangsúlyt kap a web világában, hiszen nem csak arról van szó, hogy valamilyen szöveget kell elkészíteni egy adott honlapra. A szövegírás arról szól, hogy tudatosan felépített marketingszöveget helyezzük el a honlapunkra, ráadásul olyan szempontok, ajánlások és szabályok szerint, amit első sorban a nagy keresőóriás a Google szab meg. Azaz szövegírás közben figyelnünk kell a vevőkért folytatott webes harc egyik alappillérének számító SEO szempontokra is. A jó szövegíró tehát nem csak megfelelően felkészült, nagy szókinccsel rendelkező személy kell, hogy legyen, de ismernie kell az adott célcsoportot szociológiai szempontból, rendelkeznie kell termék, vagy szolgáltatás ismerettel azon túl, hogy érzékenyen, “élményt adóan” tud kommunikálni és mindezt ötvözni is tudja a webszöveg elvárt webszakmai szempontjaival is.
Mára már a tartalomírás a szövegírás nem csak a egy honlap tartalmi elemeinél fontos. A social média térhódítása következtében azon a területen is kiemelt szerepet kap. Ráadásul ott éppen fordítva kell a szövegíró képességeit kamatoztatni. Nem viszonylag hosszú de a figyelmet fenntartó szöveget kell írnia, hanem rövid de ösztönző szöveget, ami a felhasználóban olyan igényt vált ki, hogy érdeklődése megmaradjon az adott termék, szolgáltatás körül. Tovább olvasson, kattintson ismerkedjen az általunk kínált témával.
A KOMP szövegíró szakemberei magasan képzettek, majdnem mindegyikük megjárta az újságírás világát is és több tízéves szakmai tapasztalattal rendelkeznek a szövegírás területén. A szövegírás nekik szenvedély is, ráadásul munkájukat képzett SEO szakemberekkel végzik, hogy Önnek már tartalom SEO se legyen gondja.
Az alábbiakat kínáljuk tartalomírás, szövegírás szolgáltatásunk keretein belül.
- Négy darab minimum 300 szavas tartalmat készítünk önnek honlapjára, amik jellemzően honlap tartalmak. Fel lehet őket használni landing (landoló) oldalnak is, de a landing oldalak szövegezése eltér az általános oldalaktól.
- A szövegeket igény szerint három keresőszóra vagy kifejezésre optimalizáljuk, ami azt jelenti, hogy tartalmi szempontból már nem kell keresőoptimalizáltatnia a honlapoldalát.
- A szöveget webszövegként adjuk át, ami azt jelenti, hogy a megfelelő mennyiségű, és minőségű címsorokkal készítjük el, melyek a szöveg tagolásában játszanak fontos szerepet.
- Minden esetben marketing szöveget kap tőlünk. Azaz a szövegíró ügyel arra, hogy nem csak élményt adjon, hanem az adott témában felkeltse vagy fenntartsa az érdeklődését a látogatónak.

A tartalomírás, szövegírás szolgáltatás folyamatának leírása
A megrendelést követően szövegíró munkatársunk felveszi önnel a kapcsolatot és egy megközelítőleg fél órás beszélgetés keretében egyrészt tájékoztatja a tartalomírás folyamatáról, másrészt pontos információkat ér majd Öntől a tartalom témájáról, tematikájáról, az elérendő célokról. Valamint egyezteti Önnel, hogy a szöveg milyen stílusú és nyelvezetű legyen.
Ezt követően marketing szakemberekkel egyeztetve elkészíti a szöveg nyers vázlatát, amit eljuttat Önhöz. Az Ön javaslatait figyelembe véve elkészíti a kész szöveget, amit jóváhagyásra szintén eljuttat önhöz.
Mód és lehetőség van a kész szöveg módosítására is, ha a Ön azt gondolja, hogy az elkészült tartalom nem teljesen fedi az elképzeléseit. A módosítások után pedig a véglegesített szöveget átadjuk önnek használatra.
Az esetek jelentős részében mód van arra is – ha ez az igény felmerül-, hogy a szöveget honlapkészítő munkatársunk elhelyezi honlapján.
A szolgáltatás időtartama
A szolgáltatás időtartama változó. Számos tényező befolyásolja. A célünk minden esetben a tökéletes szöveg elkészítése így sok időt fordítunk a konzultációra, az egyeztetésre. Általánosságban elmondható, hogy egy szövege elkészítése kettő, három napot vesz igénybe, ha és amennyiben a megrendelő együtt tud velünk működni és a jóváhagyási folyamat nem akad el.
A szolgáltatás ára
A tartalomírás, szövegírás szolgáltatás ára 20 220 Ft/hó + ÁFA mely egyszeri díj. A fentebb feltüntetett tartalomírási szolgáltatást tartalmazza. Amennyiben több szöveget szeretne elkészíttetni, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot. Normál tartalomírási szolgáltatásunk általános díjszabása 5 Ft/karakter, ami egy átlag ár. A szolgáltatást a tartalomtól, a mennyiségtől függően személyes egyeztetés után tudjuk pontosan beárazni.
Bónusz ajánlat
Ha a 20 szolgáltatásból legalább hármat megrendel tőlünk a szolgáltatások együttes árából 20% kedvezményt adunk! De ha nagyban mer gondolkodni és több mint öt szolgáltatást igénybe vesz a kedvezményünk már 22%.
Amennyiben bármely szolgáltatást megrendel tőlünk 2022 második negyedévében egy hónap időtartamra ingyenes reklám felületet biztosítunk az akkor induló online marketing és gazdasági magazinunk felületein.